6.12.2020

Klinika medycyny estetycznej Beaumed

Klinika Medycyny Estetycznej oraz Laseroterapii BeauMED owo miejsce, w którym spośród pasją dbamy o urodę i wigor naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na jakość tudzież higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest fachowy łapiduch medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od chwili wielu lat pracuje we Wrocławiu, a jej mottem jest ładny aczkolwiek zwykły zaś nie zbywający aparycja tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy czyli niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje przed zabiegiem prosi o prawa ręka w poprawie ogólnego wyglądu natomiast zwłaszcza chcą żeby fizjonomia przestała stanowić smutna. Często słyszę odkąd pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna niemniej jednak inni pytają mnie z jakiego powodu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, jako że nie jestem smutna, natomiast to wszytko wina mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w niezmiernie banalny modus ulepszyć wygląd naszej twarzy wskutek wolumetrii inaczej modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy moc zabiegów medycyny estetycznej, które jak jeden mąż spośród kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie polepszyć aparycja naszej skóry natomiast przeistoczyć proporcje twarzy. Ponieważ jederman pacjent jest pozostały o szczegółach z zapałem porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM aż do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://klinikabeaumed.wixsite.com/home