21.05.2018
terminal karty płatniczej
Często słyszę odkąd właścicieli placówek usługowych ewentualnie handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą furt gotówką oraz nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, azaliż ano nie potrzebują? Skąd posiadacz sklepu, jednakowoż innego punktu, dokąd przyjmuje płatności wie, że jego klienci wolą opłacać gotówką, a nie kartą? Przecież raczej nie kuśka ich o to. Może gwoli części klientów to duży wysiłek, iżby dokonać konfiskaty ze sobą wystarczającą część gotówki w portfelu, ażeby być w stanie zrewanżować się w środku świadczenia usługi bądź zakupione produkty. Bo wypada o tym pamiętać, odkryć bankomat w okolicy, aresztować się, zdążyć, etc. Oczywiście, że rzadko o tym nie mówią właścicielowi, bądź sprzedawcy, jako że alternatywa płacenia kartą nie jest dla klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: azaliż nie należałoby docenić tego wysiłku klientów a uprościć dostęp do swoich usług ewentualnie towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na owo badanie jederman właściciel placówki musi sobie sam odpowiedzieć. Dla tych, którzy w tym momencie aktualnie rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, natomiast nie wiedzą aż do końca , jakie są tego korzyści tudzież wady, przygotowałem skrótowy poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety oraz wady czytnik kart platniczych w punkcie usługowym czy też handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy dopiero zastanawiają się, gdzie przekuć w czyn zakupów, jaki sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy duet placówki są w pobliżu siebie, mają podobny sfera usług lub produktów a zbliżone ceny, interesant przypuszczalnie wyselekcjonować tą, w którym mógłby zapłacić kartą. Szczególnie, jeśliby w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi podczas jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, czy droższych produktów, etc. To przypuszczalnie egzystować niemożliwe, gdy na przestrzeni wizyty pojawią się nowe sytuacja i okaże się, iż aż do przewidzianej ceny trzeba nałożyć dodatkową kwotę, a petent nie będzie taką dysponował. Co wtedy zrobić? Prosić go, żeby poszedł aż do najbliższego bankomatu, wręczyć nr konta a liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się w czasie kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej zaś chętniej aniżeli ci, którzy płacą gotówką. Wynika to spośród faktu, iż środek pieniężny nieabstrakcyjny jest namacalny, trzeba go realnie wyłożyć spośród portfela, aczkolwiek waluta na koncie jest wirtualny. Po drugie: fakt wprowadzenia terminalu płatniczego i wynikające spośród tego udogodnienia prawdopodobnie posłużyć w środku pretekst do podwyższenia cen.